~ Good Bye ~

Saturday, January 1, 2011


my 1st entry for year 2011..
would be sad entry.. =(
tonite will be my last nite at my hometown..
sabah, land beneath the wind...
tomorrow i'll be back to perak..
to further my study...
sdh tgjwb kan..kna la pikul dgn sebaik mungkin..
lai pn bkn tuk msa dpn urg len..msa dpn sndri jua..
jd kna la bersusah2 dahulu bsenang2 kemudian bilang org2 tua kan..hehehe

today, i got birthday present from my mum n sista..
a mp3~!
yg mnta dri dlu lai sa minta2..
hehehehe..
akhirnya dpt jua..thx to both of them..
luv both of u so much~!
ne ari pn sa berabis shopping..
beli beg n purse..
cm dtg semangat sa tuk menghabiskan duit..
nti d perak diam2 la sa ne cuz x duit..hahahah
tp duli la..tym sa d perak pn bkn sa bli brg sgt..

sdr x sdr..sa masuk part 4 sdh d uitm..
seniorita sdh ba ne...
heheheh..
mdh2an x halangan smpai la sa abs stdy d sna..insyallah..
plz pray 4 me guys..~!

for my hometown..i'll see u again after 4 months..
wait for me arr..
i'll be back~!
ngeee..~


<LotsOfLove>

0 comments:

Post a Comment